[O1] hamulce MIKODA drgają przy hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jamer
    Drive
    • 2005
    • 89

    [O1] hamulce MIKODA drgają przy hamowaniu

    blackrs, zależy gdzie ucho przyłożyć, ale człowiek jest po to aby walczyć i cieszyć się życiem
  • wasyl
    L&K
    • 2005
    • 1084

    #2
    [O1] hamulce MIKODA drgają przy hamowaniu

    Krótkie pytanie. Hamulce założyłem rok temu tarcze są jeszcze grube,ale coś z nimi nie tak bo przy hamowaniu wyrywa mi kiere z rąk ! Czy warto je toczyć ? czy daćsobie spokój i kupić nowe juz nie nawiercane !?! :roll:
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz

    • PieTrzaK
      L&K
      • 2009
      • 1323
      • Octavia I (1U2)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      Kupic nie mikode. Moje po 2 m-cach sie zwichrowaly,chociaz nie az tak jak u Ciebie. A dbalem jak o dziecko.

      Komentarz

      • EŁ
        L&K
        • 2004
        • 1168
        • Octavia III (5E3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #4
        sprawdź klocki, u mnie przyczyna drgań były zuzyte klocki.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Mam Mikody GT czy jakos tak - czyli nacinano-nawiercana. Moze olbrzymiego przebiegu nie zrobily bo jakie 25-30kkm, ale zlego slowa o pogieciu nie moge powiedziec.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • ORA_DEV
            Drive
            • 2011
            • 69

            #6
            Miałem wymieniane w Volvo tarcze na właśnie produkt tej firmy i uwaga - od razu występowało na nich koszmarne bicie :shock: Szybka wymiana na produkt ATE i było po sprawie. ODRADZAM tarcze Mikody.

            Komentarz

            • octaviawrc
              Rider
              • 2007
              • 337
              • Octavia III combi (5E5)
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #7
              tez mam mikody nawiercane nacinane.
              nie mozna na rozgrzanych blokach myc szybko auta.
              krzywia sie i to nie tylko te tarcze.
              zawsze zchłodzic fure a potem lac woda po felgach.
              inna sprawa ze genialne nie sa.
              tempe hamowanie i szybko sie przegrzewają.
              lepiej brembo racing i ferodo klocki.
              SPRZEDAM TANIO

              Komentarz

              • Remark
                Ambiente
                • 2010
                • 108

                #8
                Zamieszczone przez wasyl
                Hamulce założyłem rok temu tarcze są jeszcze grube,ale coś z nimi nie tak bo przy hamowaniu wyrywa mi kiere z rąk ! Czy warto je toczyć ? czy daćsobie spokój i kupić nowe juz nie nawiercane !?!




                Witam.

                Jak wspomniał kolega powyżej , nie zawsze powodem „szarpania” kierownicy podczas hamowania są tarcze - zużyte klocki lub luz w układzie kierowniczym /zawieszeniu/ też wiele potrafi ...

                Czy przetaczać tarcze ? Zważ iż fabryczna grubość tarczy wentylowanej , wynosi : 22mm.
                minimalna /dopuszczalna/ 19mm. Tak wiec przy równomiernym zużyciu było by po 1,5 mm na stronę.

                Po rocznej eksploatacji jakoś nie bardzo to widzę , owszem kiedyś tarcze przetaczano często ale było to spowodowane : dostępnością części , ceną , i chyba mniejszą świadomością.

                Przykładem na edukację motoryzacyjną / i nie tylko / jest powszechne stosowanie opon zimowych , a zimy mamy bardziej łagodne niż w dawnych latach.
                Jakie tarcze ? Tu jest duży wybór i nie mało komentarzy , ja intensywnie eksploatuję w ekstremalnych warunkach tarcze: Zimmermann i złego słowa o nich nie powiem.

                Średnio zmieniam co 50 tys. wraz z klockami Ferodo (raz w roku) jest to przebieg w większości na trasach , ale nawierzchnie podłe.

                Pozdrawiam.

                Komentarz

                • Zoltar
                  Rider
                  • 2005
                  • 722

                  #9
                  Nie zmienia to faktu, że produkty owej firmy to szajs
                  www.soft-car.pl
                  www.chiptuning-gdansk.pl


                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                  - Wyłączanie DPF
                  - Hamownia Obciążeniowa

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Jak widac, to pewnie zalezy od tego jak sie trafi

                    Moze kwestia montazu


                    Pamietam jak padaly tarcze Brembo jeszcze kilka lat temu :twisted:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • miguello
                      RS
                      • 2008
                      • 1849

                      #11
                      no z tego co czytałem kiedyś to jedni założyli i nówki biły pękały itp jednym po jakimś błahym przebiegu a jedni katowali, nie docierali, przegrzewali i służą do dziś.... Generalnie trochę loteria z tymi tarczami

                      Komentarz

                      • Remark
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 108

                        #12
                        Zamieszczone przez miguello
                        Generalnie trochę loteria z tymi tarczami


                        Witam.






                        I to chyba najbardziej trafne podsumowanie tematu , wprawdzie szczęściu należy pomóc - wybierając firmę co do której ma się jakieś zaufanie – Ale jak wynika z wypowiedzi , to co dla jednego jest dobre , dla drugiego już nie koniecznie ...

                        Dlatego unikałbym jednoznacznych ocen , ja wspomniałem o zestawie który spełnia moje oczekiwania : mam skuteczne hamulce / nie zwalniacze / i po rocznej eksploatacji rozstaję się z nim bez żalu , zakładam następny taki sam z nadzieją że nikt niczego nie „ulepszył”...

                        Pozdrawiam.

                        Komentarz

                        • samtech84
                          Elegance
                          • 2008
                          • 988
                          • Octavia I (1U2)
                          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                          #13
                          Zobacz czy nie masz luzu w łożyskach przednich kół.

                          Komentarz

                          • szahi
                            Classic
                            • 2008
                            • 10

                            #14
                            Zamieszczone przez Zoltar
                            Nie zmienia to faktu, że produkty owej firmy to szajs
                            Popieram kolege , mam owe mikody GT - juz drugi komlet ( reklamowalem 3 x ) bo po 2 tys kierownica malo mi zebow nie powybijala przy hamowaniu . Wszystko zależy od stylu jazdy jezeli ktoś jeździ ostro to tarcza 280mm nie daje rady i efektem jest jej zwichrowanie .Obecnie przymierzam sie do swap-a na 288mm z golfa IV GTI ( graty juz kupilem i czekam na przesylke )
                            szahi

                            Komentarz

                            • rss
                              L&K
                              • 2009
                              • 1098

                              #15
                              Re: hamulce MIKODA drgają przy hamowaniu

                              Zamieszczone przez wasyl
                              Krótkie pytanie. Hamulce założyłem rok temu tarcze są jeszcze grube,ale coś z nimi nie tak bo przy hamowaniu wyrywa mi kiere z rąk ! Czy warto je toczyć ? czy daćsobie spokój i kupić nowe juz nie nawiercane !?! :roll:
                              dac sobie spokoj i kupic nienawiercane.
                              moje przelataly juz ze 40000 km, byly przegrzane kilka razy i zadnego bicia czy telepania nie ma
                              kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                              _________________________________________
                              Do sprzedania:
                              komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                              zaciski do hamulcow 280mm.

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                Te hamulce FSIII przy masie auta powyzej 1000kg to jest jakas paranoja. Ale jak wczoraj zobaczylem je w Yeti to ja juz nie mam pytan.

                                Te 288 ATE to jest totalne minimum do tych aut
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • RALF
                                  Elegance
                                  • 2008
                                  • 974

                                  #17
                                  ja mam mikody GT od dłuższego czasu i złego słowa powiedzieć nie mogę
                                  wszystko zależy na jaką partie się trafi , tak jak z toyotą , jedna będzie rdzewieć rok po kupnie , inna nie ...
                                  Ps. koledze po 500 km zwichrowały się brembo max.
                                  Najbezpieczniejsze jednak są chyba zwykłe gładkie tarcze

                                  Komentarz

                                  • chimek11
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 482

                                    #18
                                    ja Koledzy i Koleżanki nie polecam tych tarcz/ mikoda gt/

                                    od razu po założeniu zaczeły bić, sam zakładałem, idealnie wszystko było wyczyszczone i sprawdzone czujnikiem zegarowym.

                                    Teraz byłem przed zakupem tarcz i klocków w skodzie i oglądałem superba 170 koni, miał założone tarcze i klocki TRW.

                                    takie więc kupiłem. Od razu lepiej, zero bicia jak na razie.

                                    tamte mikody to szajs totalny, rozumiem bicie na boki ale jak sprawdziłem bicie góra-dół to nie mam pytań. 3,5 mm

                                    przejechałem trase do francji i z powrotem na nich totalnie Wq...ny biciem. Zaznaczam że nie spadła żadna kropla deszczu, tak więc odpada rozhartowanie tarczy w kałuży.

                                    do tego nie da się ich przetoczyć przez te nawiercanie....

                                    szkoda kasy na nie.

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Moze jest to kwestia klockow jakie z nimi montujecie.


                                      No i wiekszosci pogiely sie tarcze 280mm - co mnie nawet nie dziwi
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • chimek11
                                        Rider
                                        • 2007
                                        • 482

                                        #20
                                        miekkie klocki były założone, marki remsa

                                        Komentarz

                                        • rss
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1098

                                          #21
                                          Zamieszczone przez chimek11
                                          do tego nie da się ich przetoczyć przez te nawiercanie....

                                          szkoda kasy na nie.
                                          jak mawial znajomy tokarz - nie da to sie zalozyc spodni przez glowe
                                          w tym przypadku ja rzeklbym nie warto....
                                          czemu tych tarcz nie reklamowales ?
                                          kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                          _________________________________________
                                          Do sprzedania:
                                          komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                          zaciski do hamulcow 280mm.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...